Alla inlägg den 8 maj 2020

Av tommatankar - 8 maj 2020 09:38

Även om vissa saker kan vara trasiga, oroa dig inte - Jag är så bra som kan vara! Jag är en löpare och så länge jag inte kan köra något ont kommer att få mig ner. Eller åtminstone så jag hoppas ...

Idag var min löpardag och titta på den galna upptagen arbetsschema denna vecka var jag inte säker på att jag kunde skära ut tillräckligt med tid och uppbåda tillräckligt med energi för att slutföra en tillfredsställande springa.

Men sen gick mitt schema upp och jag stormade ut. Medan jag fortfarande kände mig lite lat i mina ben som inte verkar bry mina ben och sprang iväg. Det var en av de få händelser när jag faktiskt var tvungen att sakta ner mig medvetet i början av körningen.

Och efter ca 2k kände jag mig så bra att jag smög in lite intervallträning, en sak jag brukar förakta. Det var härligt och jag helt krossade dessa intervaller.

Nike Coach Bennett hade rätt - Jag är en badass!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards